Cartierul Tamisa

Crestere sustinuta a sistemului de Internet Banking, de la Volksbank

Crestere sustinuta a sistemului de Internet Banking, de la VolksbankAtât numărul de clienţi, cât şi volumul de tranzacţii realizate prin intermediul platformei de Internet Banking a Volksbank România au crescut cu circa 50%. Banca a relansat serviciul anul trecut, în octombrie.

 

În ultimele 12 luni, clienţii Volksbank România au efectuat tranzacţii în valoare de 4 miliarde de euro, doar prin serviciul de Internet Banking.

 

 

Conform informaţiilor de la bancă, cele mai mari creşteri din sistemul de Internet Banking au fost cele de la nivelul transferurilor între conturile proprii ale clienţilor. De altfel, acest volum s-a dublat.

 

De asemenea, numărul de clienţi ai serviciului de Internet Banking a Volksbank România a urcat: pe segmentul de persoane fizice cu 48% şi pe segmentul de persoane juridice cu 39%.

 

Ce tranzacţii poţi face cu ajutorul serviciului de Internet Banking, de la Volksbank

 

Cu ajutorul serviciului de Internet Banking, de la Volksbank, clienţii pot realiza o mulţime de operaţiuni bancare, precum transferuri, plăți de facturi, schimburi valutare etc. Mai mult decât atât, aceştia îşi pot administra conturile, cardurile şi produsele de economisire din orice locaţie, nefiind nevoiţi să se deplaseze până la un sediu al băncii.

 

Despre Volksbank România

 

Volksbank România este o banca ce activează pe piaţa de la noi încă din anul 2000. Aceasta are deschise 131 de sucursale la noi şi deserveşte peste 150.000 de clienţi. Activele (creditele) Volksbank România însumează 4,4 miliarde de euro.

 

Sursa foto: volksbank.ro

ANSAMBLURI REZIDENȚIALE
Dezvoltator Imobiliar
CLĂDIRI DE BIROURI