Cartierul Tamisa

Clientii trebuie sa aduca management profitabil bancilor

Clientii trebuie sa aduca management profitabil bancilorCiprian Păltineanu, director companii mari Unicredit Țiriac Bank, a declarat la ZF Bankers Summit ’13, că toți clienții trebuie să aducă un management cât mai profitabil băncilor, altfel instituțiile bancare nu pot suplini managementul financiar. La discuția cu temele “Cum se evaluează riscul acum” și “Lupta pentru clienții corporate” au mai participat Ramona Ivan, director proiect CEC Bank, Marius Dorner, departament Clienți Companii Mari și Sector Public, Citi Bank România și Codin Năstase, vicepreședinte executiv Bancpost.

 

 

 

“Diferența dintre băncile profitabile și celelalte e făcută de managementul portfoliului”, a spus Ciprian Păltineanu, director companii mari Unicredit Țiriac, ce crede că toti clienții băncilor trebuie să aducă un management profitabil, selecția acestora fiind mai importantă și mai dificilă acum decât era în trecut.

 

Gestiunea portofoliului de clienți este un lucru pe care se clădește și politica CEC Bank România.  Ramona Ivan, directorul de proiect al băncii mai sus numite, a spus la ZF Bankers Summit ’13 că apropierea de clienții instituției este prioritatea numărul unu pentru aceasta.

 

“Noi nu suntem agresivi pe partea de creditare. Situația financiară din prezent ne face să selectăm cât mai atent clienții noștri și să punem accent pe valoarea acestora, nu pe numărul lor”, a opinat și Marius Dorner, departament Clienți Companii Mari și Sector Public, Citi Bank România.

 

Aceeași idee a fost susținută și de Codin Năstase, vicepreședinte executiv Bancpost. “Business-ul băncilor trebuie să se reinventeze. Nu se mai pot face afaceri cum se făceau. Selecția clienților e mult mai greu de făcut acum”, a declarat acesta.

ANSAMBLURI REZIDENȚIALE
Dezvoltator Imobiliar
CLĂDIRI DE BIROURI