Cartierul Tamisa

CEC Bank le ofera clientilor serviciul de Mobile Banking

CEC Bank le ofera clientilor serviciul de Mobile BankingCEC Bank a introdus în oferta sa şi serviciul de Mobile Banking. Acesta poate să fie folosit prin intermediul telefoanelor inteligente (smartphone) sau tablete, cu o conexiune la Internet.

CEC Bank intră în rândul băncilor din România care oferă clienţilor săi serviciul de Mobile Banking. Beneficiile şi utilităţile serviciului de Mobile Banking sunt numeroase.

Aplicaţia de Mobile Banking facilitează efectuarea transferurilor de bani în lei şi valută, plata facturilor, efectuarea schimburilor valutare, constituirea/lichidarea depozitelor şi obţinerea de informaţii financiare direct de pe telefonul mobil, instantaneu. Costurile pentru tranzacţiile efectuate sunt mai reduse chiar şi cu până la 50% decât la ghişeul băncii. De asemenea, clienţii care solicită acest serviciu în prima jumătate a anului 2016 beneficiază de abonament gratuit timp de 6 luni. Aplicaţia este disponibilă atât pentru dispozitivele Apple (iOS), cât şi pentru cele care rulează Android. O altă funcţionalitate a aplicaţiei este plata facturilor de utilităţi prin scanarea codurilor de bare cu camera telefonului mobil, facilitate disponibilă pentru partenerii cu care banca a încheiat convenţii de colectare, sunt menţiunile unui comunicat de presă emis de CEC Bank.

"Soluţia de Mobile Banking oferită de CEC Bank reuneşte principalele beneficii pe care clienţii le aşteaptă de la serviciile financiare – simplitate, accesibilitate şi tehnologie modernă, astfel încât utilizatorii să-şi poată efectua operaţiunile dorite din orice loc s-ar află", a spus preşedintele CEC Bank, Radu Gheţea.

ANSAMBLURI REZIDENȚIALE
Dezvoltator Imobiliar
CLĂDIRI DE BIROURI
COD UNIC: ELV0591KUO12