Cartierul Tamisa

Ai probleme cu creditul? Te ajuta ”Ana” de la Raiffeisen

Cei care au un cont la Raiffeisen Bank vor putea interacționa de acum înainte cu ”Ana”, operatorul virtual. În acest fel, dacă ai probleme cu creditul, cu cardul sau vrei să găsești răspunsul la orice întrebare, Ana va fi ghidul tău pentru serviciile Raiffeisen, scriu cei de la capital.ro

Ce presupune această tehnologie?

Bazată pe cea mai modernă tehnologie, aceasta permite accesarea rapidă a informațiilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Soluția propusă de cei de la Raiffeisen Bank, respectă toate normele de securitate pentru tranzacționarea de fonduri. Pe de altă parte, este foarte ușor de utilizat pentru clienți.

Astfel, operatorul virtual va identifica motivul apelului către bancă și va răspunde solicitării direct sau va trimite clientul către un operator din Call Center.

De știut atunci când vei vorbi cu Ana

Atunci când veți interacționa cu operatorul virtual, trebuie să folosiți cuvinte simple, clare și relevante, cum ar fi: ”Nu pot folosi cardul bancar”, ”Am de făcut o reclamație”.

ANSAMBLURI REZIDENȚIALE
Dezvoltator Imobiliar
CLĂDIRI DE BIROURI
COD UNIC: ELV0939WZN12