Cartierul Tamisa

Motivatie in sala de sport de acasa

Nu-i aşa că a fost bine în concediu, de sărbători? Nu-i aşa că acum ai ceva în plus? Ce-ar fi să îţi faci o sală de sport acasă? Ştim, poate fi foarte dificil să te motivezi să şi foloseşti sala de sport sau obiectele pe care le-ai achiziţionat pentru a face mişcare şi le ţii depozitate frumos în dulap. Tocmai de aceea ne-am gândit să te ajutăm cu un buchet de recomandări pentru decorarea sălii de sport şi îmbunătăţirea dispoziţiei pentru exerciţii fizice.

 

Muzică

 

Liniştea totală din casă nu prea te îmbie să te dai jos din pat şi să îţi faci încălzirea, nu-i aşa? Alege o listă de melodii antrenante care să îţi ofere o dispoziţie pozitivă şi care să te facă să dansezi. Şi ce dacă nu ştii să dansezi? Eşti la tine, simte-te în largul tău! Apoi, fă încălzirea pe muzică şi treci şi la exerciţiile propriu-zise tot pe ritmurile preferate care te pot motiva să faci un bine corpului tău.

 

Modele de urmat

 

La televizor, pe calculator sau pe tabletă, îţi poţi pune rutine de exerciţii – poate îţi este mai la îndemână să te pui în mişcare dacă încerci să mimezi mişcările pe care le fac antrenorii de fitness pe ecrane. Dacă nu îţi place această idee, poţi oricând să apelezi la afişe cu instrucţiuni pentru executarea diferitelor exerciţii. Înşiră astfel de afişe peste tot în cameră şi execută-le treptat pe ritmul muzicii pe care ţi-ai ales-o deja.

 

Oglindă pentru autocorectare

 

Nu încurajăm narcisismul, dar oglinzile de pot ajuta într-adevăr să corectezi modul în care execuţi diferite exerciţii. Ar trebui să ştii deja că unele exerciţii îţi pot face mai mult rău decât bine dacă le execuţi greşit.

 

Cât despre oglinzi... nu este necesar să optezi pentru oglinzi de jur împrejurul unei camere; este suficient să aşezi o oglindă sau două rezemate de perete. Important este să îţi vezi corpul în întregime atunci când faci exerciţiile.

 

Podele antiderapante

 

Bineînţeles că podelele trebuie să fie antiderapante! Şi trebuie să ai şi covoraşe speciale dacă în complexul de exerciţii sunt şi exerciţii de executat la podea. Ca să te poţi mişca în voie şi să poţi face exerciţiile corect, trebuie să nu aluneci şi să ştii mereu unde-ţi sunt picioarele. Aşadar, alege o cameră anume pentru timpul de făcut mişcare şi alege o mochetă simplă pentru podea: o mochetă care să fie cât toată podeaua şi să fie lipită de aceasta.

 

Optimizarea spaţiului de exerciţii

 

Pentru sporirea confortului şi a motivaţiei pentru a face mişcare, este recomandat să ai în cameră şi o măsuţă joasă pe care să ţii apă proaspătă (pentru a te hidrata ori de câte ori este necesar), prosoape albe rulate, aşezate unul lângă altul (aparent, imaginea prosoapelor albe rulate sporeşte dorinţa de mişcare) şi o banchetă comodă, cu o păturică pe ea, unde să te aşezi pentru a te odihni în scurtele pauze dintre reprizele de exerciţii sau la finalul programului de sport.

 

Desigur, prin cameră poţi aşeza şi imagini (tablouri, fotografii, afişe, sculpturi etc) cu sportivii preferaţi, cu siluete executând sportul preferat sau cu mesaje motivaţionale.

 

Mai multe sugestii pentru amenajarea unei săli de sport acasă vei găsi dând click aici.

 

Sursa foto: houzz.com

 

 

Credite BCR NEVOI PERSONALE
ANSAMBLURI REZIDENȚIALE
Dezvoltator Imobiliar
CLĂDIRI DE BIROURI