Cartierul Tamisa

Inventar rapid, cu sau fara organizare

Mai ales dacă nu eşti o persoană organizată, inventarul obiectelor personale poate arăta ca o catastrofă pe care o vei amâna pentru o perioadă nedeterminată. Totuşi, în special când te muţi dintr-o casă în alta sau când primeşti un nou locatar sau când te muţi într-o altă cameră, este necesar să faci inventarul obiectelor strâse de-a lungul timpului, aşa încât să ştii ce să iei, de unde să iei şi unde să pui după mutare.

 

Persoanele organizate vor avea totul planificat şi, chiar dacă inventarul va fi un proces meticulos şi complex, va fi ceva la fel de uşor ca orice altă acţiune întreprinsă de o persoană organizată. Este uşor să faci inventarul când toate obiectele sunt aşezate la locul lor, când fiecare categorie de produse are un anumit loc unde este aşezată, când fiecare cutie, lădiţă, sac sau pungă are câte o etichetă unde ai scris deja ce conţine fiecare dintre aceste recipiente.

 

Persoanele organizate vor avea întotdeauna grijă ca, pe lângă organizarea obiectelor din locuinţa lor, să aibă întotdeauna şi o listă pe care o vor folosi în cazul în care uită unde au pus un anumit lucru şi obiectele sunt prea bine depozitate şi într-o ordine perfectă, aşa că nu le pot deranja pe toate pentru o singură cutiuţă din cine ştie ce dulap: vor consulta lista şi vor căuta numai în locul specificat în aceasta.

 

Această listă va funcţiona ca un manual de întrebuinţare pentru locuinţa unei persoane organizate: până la urmă, nimeni nu vrea să se joace cu ordinea perfectă din casa unui astfel de om!

 

Pentru persoanele neorganizate, lucrurile par să nu fie prea bine determinate. Aşadar, pentru cineva nou în locuinţa unei persoane care nu îşi ţine bunurile într-o anumită ordine, această casă ar putea părea de-a dreptul haotică. Totuşi, întreabă un astfel de om de orice obiect îţi vine în minte şi vei vedea că îţi va spune în secunda doi: unghiera este sub bluza mov din teancul de haine din stânga patului. Este atât de simplu! Şi ce dacă nu te-ai fi gândit niciodată să cauţi acolo?

 

Cât despre inventarul obiectelor personale ale unor persoane neorganizate... să mulţumim divinităţilor că trăim în secolul XXI şi că avem camere video! Ia o cameră, pune-o pe modul de filmat şi ia câte un cadru de jur împrejului casei, fără să scapi nimic din vedere. Se poate să nu fie totul la suprafaţă, aşa că va trebui să filmezi şi în timp ce umpli cutiile, şi în timp ce le desfaci, şi prin casă, în timpul mutării.

 

Filmează fiecare cameră încet, exterior şi interior (interiorul dulapurilor şi debaralelor). Şi, când îţi strângi lucrurile, încearcă să etichetezi, totuşi, cutiile.

 

Până la urmă, tot va trebui să te organizezi puţin, chiar dacă îţi place să te vezi ca fiind un spirit liber. Pozează obiectele valoroase şi creează un tabel cu acestea sau o listă cât de concisă.

 

Este foarte important să ştii ce anume deţii şi unde se află aceste obiecte. Nu trebuie să fie întreaga locuinţă organizată în aşa fel încât oricine să deducă ce şi unde ai depozitat, dar este important să ştii ce cuprinde casa ta, mai ales atunci când asigurările pentru locuinţe trebuie folosite. Trebuie să poţi oricând estima valoarea pierderilor, iar dacă nu ştii care parte din locuinţă a fost afectată şi ce se afla acolo... ai toate şansele să nu poţi beneficia în întregime de asigurare. Aşadar, ochii în patru, camerele pregătite şi listele la îndemână!

 

Sursa foto: houzz.com

 

 

Credite BCR NEVOI PERSONALE
ANSAMBLURI REZIDENȚIALE
Dezvoltator Imobiliar
CLĂDIRI DE BIROURI
COD UNIC: ELV11NPCK012