Cartierul Tamisa

Exemple de sali de gimnastica pentru acasa

Poate fi peste mână să te motivezi să te duci la sală când aceasta este în afara locuinţei. De aceea, noi îţi recomandăm să încerci amenajarea unei săli de sport acasă. Sportul poate fi înţeles ca gimnastică aerobică, fitness, zumba sau orice alt tip de activitate fizică ce are ca scop îmbunătăţirea sănătăţii şi a condiţiei şi rezistenţei fizice.

 

De ce ai nevoie de sport? Pentru că probabil şi tu, ca mult prea multe alte persoane, ai un serviciu ce se traduce în sedentarism, iar sedentarismul poate duce la afecţiuni interne, la obezitate, la depresie şi alte astfel de neplăceri. Aşadar, este clar. Îţi trebuie un spaţiu acasă pentru exerciţii fizice. Dar care recuzita necesară într-un astfel de spaţiu?

 

Spaţiu pentru cardio

 

Înainte de toate, ai nevoie de spaţiu. Încălzirea şi exerciţiile de tip cardio presupun un spaţiu destul de fast într-o cameră, un spaţiu care să îţi permită să întinzi mâinile şi picioarele, să te roteşti şi să sari fără să te loveşti de ceva sau a risca să te accidenta.

 

Dacă vei face exerciţiile împreună cu copiii, cu un prieten sau cu partenerul de viaţă, veţi avea nevoie de un pic şi mai mult spaţiu liber unde să vă puteţi face încălzirea măcar.

 

Covoraş pentru stretching

 

Vei avea nevoie şi de un covoraş, un izopren sau o saltea subţire, pentru abdomene şi alte tipuri de exerciţii, dar şi pentru o parte dintre mişcările de stretching. Aşadar, procură-ţi un astfel de covoraş pe care să te poţi întinde pentru a face exerciţiile la sol în condiţii cât mai bune cu putinţă. Va fi nevoie de câte un covoraş pentru fiecare sportiv din casă.

 

Gantere de diferite dimensiuni

 

Ganterele au diferite modele şi greutăţi: dacă cele mari nu sunt pentru tine, procură-ţi măcar nişte gantere de 0,5 kg sau de 1 kg pentru pe care să le ţii în mâini atunci când îţi faci încălzirea. Chiar trebuie să lucrezi toate grupele de muşchi pentru o stare de sănătate cât mai bună.

 

Desigur, poţi folosi în timpul unei rutine de sport şi gantere de 5 kg sau mai mult – oricât îţi permite corpul. Totuşi, nu te suprasolicita cu greutăţi prea mari, pentru a-ţi proteja coloana vertebrală şi ligamentele.

 

Aparate şi accesorii

 

Pe lângă gantere, s-ar putea să îţi doreşti şi alte obiecte de recuzită pentru ora zilnică de sport: spaliere, bandă de alergat, bicicletă fitness, mingi medicinale, bile de diferite dimensiuni şi alte obiecte – vei vedea o mare parte dintre acestea în imaginile ataşate în galeria foto de mai sus.

 

Pentru mai multe detalii şi recomandări pentru amenajarea unei săli de sport acasă, click aici

 

Sursa foto: houzz.com, peckmeout.com, thefitpost.com

 

Credite BCR NEVOI PERSONALE
ANSAMBLURI REZIDENȚIALE
Dezvoltator Imobiliar
CLĂDIRI DE BIROURI