Cartierul Tamisa

Cuvinte despre organizarea generala a locuintei

Cel mai bun mod de a face curat este a menţine curat. Când te muţi într-o locuinţă nouă, alegi cel mai bun loc pentru fiecare obiect în parte şi menţii ordinea generală. De asemenea, este foarte important să nu fii genul de om care să păstreze foarte multe lucruri inutile prin casă. Desigur, vor exista câteva lucruri dragi de care nu vrei sau nu poţi să te desparţi, dar acelea nu trebuie să reprezinte toate lucrurile pe care le atingi vreodată şi trebuie să fie mereu aşezate la locul lor, după fiecare utilizare, indiferent ce înseamnă acest lucru.

 

În bucătărie, curăţenie şi organizare

 

De obicei, aici ai treabă, nu stai numai de drag. Prin urmare, cuvântul de ordine trebuie să fie eficienţă. Instrumentele de gătit, instrumentele pentru servit masa, soluţiile şi instrumentele pentru igienizare – totul trebuie să fie bine clasificat şi aşezat cu chibzuinţă în dulapuri şi pe rafturi. În acest sens s-ar putea să îţi fie foarte folositor acest articol.

 

În baie, totul aşezat la centimetru

 

De cele mai multe ori, băile noastre nu sunt foarte spaţioase. De aceea, este cu atât mai important ca totul să fie aşezat cu chibzuinţă, toate lucrurile să fie întreţinute corespunzător şi toate obiectele care sunt utile şi folosite în baie să aibă desemnat un loc al lor unde să se întoarcă după fiecare folosire. Ordinea este cel mai bun fel de a economi spaţiu.

 

Dacă ai biroul acasă...

 

Dacă munceşti de acasă, probabil că secţiunea de aici îţi va plăcea mult. Apoi, ar fi bine să te gândeşti că munca ta nu trebuie să se întindă prin toată casa şi nici să fii uşor de distras în timpul orelor de lucru. Prin urmare, biroul de lucru şi acele câteva rafturi sau dulapuri unde îţi depozitezi instrumentele pentru serviciu trebuie să fie ordonate şi aşezate în cel mai eficient mod cu putinţă, pentru a te ajuta să te concentrezi şi pentru a nu te bruia în timpul liber.

 

Dormitoare şi living...

 

Cel mai bine este ca în fiecare dormitor să existe cât mai multe spaţii de depozitare, de diferite forme, modele şi dimensiuni. De exemplu, în camera copiilor să existe un coş pentru jucării, un coş pentru hăinuţele şi păturicile de spălat şi lădiţe cu rechizite (dacă acestea nu şi-au făcut deja loc într-o bibliotecă şi un birou).

 

În dormitoarele oamenilor mari, trebuie la fel de multă organizare: câte un sertar sau un raft pentru fiecare tip de articole vestimentare şi, eventual, o noptieră pentru o parte dintre cosmetice şi alte mărunţişuri.

 

În living probabil că nu vei avea foarte mult mobilier, dar acela pe care îl ai trebuie să fie foarte bine compartimentat. Asigură-te că există un locşor pentru cărţile tale, un loc pentru suvenirurile adunate din diferitele expediţii, un loc pentru încărcătoarele de telefoane, un coşuleţ cu telecomenzi şi aşa mai departe.

 

Sursa foto: houzz.com

 

 

Credite BCR NEVOI PERSONALE
ANSAMBLURI REZIDENȚIALE
Dezvoltator Imobiliar
CLĂDIRI DE BIROURI