Cartierul Tamisa

Organizarea biroului – o necesitate

Trebuie să recunoşti că nu poţi lucra eficient dacă suprafaţa de lucru este aglomerată şi dezorganizată. Este necesar să îţi prioritizezi cât mai bine instrumentele din zona de lucru, pentru a lucra cât mai rapid şi cât mai eficient. Dacă spaţiul de lucru este bine organizat şi ştii de unde să iei fiecare instrument care îţi va trebui la un moment dat, atunci bineinţeles că vei munci mai eficient şi vei da rezultate mai bune şi îţi va rămâne mai mult timp liber.

 

Cum aşezi instrumentele de scris?

 

Răspunsul corect este: în ordine! Ideal ar fi să sortezi instrumentele de scris după tipul lor: stilourile la stilouri, pixurile la pixuri, creioanele la creioane şi un loc special pentru markere, pensule, radiere, ascuţitori şi aşa mai departe. Întotdeauna creioanele trebuie să fie ascuţite, stilourile încărcate şi pixurile cu pastă.

 

Apoi, ar fi bine să ai un suport pentru instrumentele de scris care să le „oblige” să stea ordonate. De exemplu, un suport zig-zag, unde instrumentele de scris nu se pot nici amesteca, nici împrăştia.

 

Suportul ţi-l poţi crea chiar tu sau o cunoştinţă îndemânatică, după modelul din imaginile din galerie. Iar dacă acel model nu îţi surâde, găseşte un algoritm care să ţi potrivească ţie mai bine. Mai multe recomandări pentru amenajarea cabinetului de lucru şi pentru organizarea biroului propriu-zis vei găsi aici.

 

Un locşor pentru puţină verdeaţă

 

Păi sigur că trebuie şi puţină prospeţime! Un ghiveci micuţ şi cu design simplu, aşezat pe colţul cel mai luminos al biroului ar arăta excelent! Plantele ce vor creşte în el le vei alege, desigur, în funcţie de preferinţele tale, de alergiile tale (dacă este cazul) şi de stilul de amenajări interioare pe care l-ai ales pentru această zonă a locuinţei tale.

 

Un loc pentru mărunţişuri

 

Poţi alege fie cutiuţe, fie o singură cutie mai mare pe care să o compartimentezi, în funcţie de necesităţi, cu pereţi din carton ceva mai gros. Desigur, acest lucru este valabil numai în cazul în care nu ai deja un birou extraordinar de bine compartimentat.

 

Ceva anti-stres

 

Aşază într-un colţ al biroului ceva care să te ajute să te relaxezi. Poate fi doar o fotografie înrămată a mamei, poate fi un set de bile chinezeşti (antistress), poate fi o clepsidră sau un glob – depinde numai de tine forma şi caracterul acestui obiect. Tu ştii cel mai bine ce te poate relaxa cel mai eficient.

 

Încă ceva pentru mărunţişuri şi mai mărunte

 

Vei avea nevoie şi de un locşor pentru bileţele, un loc pentru cărţile de vizită (dacă este cazul) şi un recipient (sau mai multe, depinde de dotarea biroului şi de compartimentarea suportului) în care să ţii agrafe, piuneze, magneţi, etichete colorate şi aşa mai departe.

 

Sursa foto: freshome.com

 

Credite BCR NEVOI PERSONALE
ANSAMBLURI REZIDENȚIALE
Dezvoltator Imobiliar
CLĂDIRI DE BIROURI
COD UNIC: ELV08FN8M212