Cartierul Tamisa

Legatura dintre decorul din birou si randamentul lucrului

Am mai discutat şi în articole anterioare despre cât de puternică este influenţa decorului asupra psihicului uman: felul în care culorile din decor îţi afectează dispozia influenţează felul în care întreprinzi orice activitate de peste zi. Cu siguranţă ai observat şi tu că, în funcţie de dispoziţia pe care o ai, lucrezi mai eficient sau mai puţin eficient. Atunci, amenajează-ţi spaţiul de lucru în aşa fel încât să dai randament maxim.

 

Culoarea potrivită

 

Culoarea în care este amenajat un birou trebuie să depindă de domeniul de activitate: ai nevoie de culori calde dacă domeniul de lucru este unul de relaţii cu publicul sau are vreo legătură cu evenimente sociale sau gastronomie, ai nevoie de un decor predominant verde dacă este un job de creaţie sau... de vânzări, este recomandat un decor predominant albastru dacă jobul este unul serios (calcul, programare, contabilitate etc).

 

În cazul unui job bazat pe creativitate, este recomandat adesea şi decorul multicolor – curcubeul aduce mereu energia necesară creării unei noi campanii, unui poster fain şi aşa mai departe.

 

Atenţie la forme!

 

Formele rotunde (curbele, cercurile etc) sunt ideale într-un birou unde este necesar lucrul în echipă, căci, potrivit studiilor, formele rotunde "instigă" la colaborare. Oamenii se adaptează decorului în care lucrează: obiectele curbate îi fac să fie mai prietenoşi şi mai deschişi către colaborare, în timp ce formele ascuţite invită la individualitate şi izolare.

 

Lucru de calitate

 

Un decor mai complex, dar şi mai calculat, face oamenii care muncesc în acest spaţiu să lucreze mai responsabil şi ca rezultatele acestora să fie de calitate. Aşadar, domnii "şefi" ar trebui să nu se zgârcească atunci când este vorba de amenajarea unui spaţiu frumos accesorizat pentru angajaţii lor: poate fi vorba despre un ceas de perete şi câteva veioze simpatice, ori de un spaţiu de relaxare cu fotolii confortabile şi o măsuţă de cafea simpatică. Investiţia se va amortiza în timp!

 

Temperatura potrivită

 

În birou nu trebuie să fie nici prea frig, nici prea cald: dacă este asigurată o temperatură... temperată, angajaţii se pot concentra mai bine, confortul este sporit şi atunci volumul rezultatelor creşte, iar numărul erorilor de lucru se diminuează.

 

Dacă îţi doreşti mai multe sugestii pentru amenajarea biroului poţi găsi aici.

 

Sursa foto: geremiadesign.com, newofficedesign2015.blogspot.ro, decorbizz.com, imtex.org, hgtv.com

 

 

Credite BCR NEVOI PERSONALE
ANSAMBLURI REZIDENȚIALE
Dezvoltator Imobiliar
CLĂDIRI DE BIROURI
COD UNIC: ELV03T31JL12