Cartierul Tamisa

Acesta nu este un articol despre birouri

Indiferent că este vorba despre cel de acasă sau despre cel de la locul de muncă, biroul trebuie să reprezinte un loc plăcut, pentru a stimula creativitatea şi dorinţa de muncă. Cromatica are un rol foarte important în viaţa noastră de zi cu zi, însă mai importante sunt accesoriile şi modurile de iluminare a zonei dedicate lucrului.

 

Scaune confortabile, cu înălţime reglabilă

 

Poziţia în timpul lucrului afectează considerabil randamentul muncii dumneavoastră. Trebuie să staţi confortabil, dar nu prea confortabil, ca să nu vă pierdeţi vigilenţa. Trebuie să staţi cu spatele drept, dar relaxat şi la înălţimea ideală în raport cu masa de lucru, ca mâinile să stea relaxate pe birou: să nu nevoie nici să staţi cu braţele suspendate, nici cu spatele înconvoiat.

 

De aceea, scaunul ideal este unul buretat, tapisat, cu spătarul înalt şi uşor arcuit şi, mai ales, cu înălţime reglabilă.

 

Podele cu mochete

 

Pardoseala, indiferent de care este ea, trebuie să fie acoperită cu o mochetă din cele mai simple, uni, cu perii scurţi – astfel, zgomotele din camera se vor estompa şi veţi evita şi crearea ecoului, care dă impresia unei camere goale.

 

Iluminare birocratică

 

Pentru că în birouri este folosită de obicei iluminarea cu neoane, recomandăm zugrăvirea pereţilor în culori calde pastelate, astfel încât lumina din încăpere să nu fie una obositoare.

 

De asemenea, încercaţi să alegeţi jaluzele sau perdele deschise la culoare, care să permită trecerea luminii, cea naturală fiind cea mai bună pentru ochii dumneavoastră. În cazul în care vă amenajaţi un birou acasă, puteţi să optaţi şi pentru draperii care să nu permită trecerea luminii, în cazul în care doriţi să creaţi o atmosferă semi-obscură.

 

În ambele cazuri, dar mai ales pentru biroul de acasă este recomandat ca spaţiul de lucru să fie orientat spre perete sau spre un alt birou, nicidecum spre uşă, acest lucru afectând dorinţa de muncă: vizionarea uşii este o cale de ieşire, care poate stimula visarea cu ochii deschişi sau dorinţa de a pleca, şi nu pe cea de a munci eficient.

 

Accesorii pentru o minte senină

 

Încercaţi pe cât posibil să nu vă aglomeraţi biroul cu prea multe fotografii de familie, jucării, accesorii pentru birou, pixuri, bileţele şi aşa mai departe. Totul trebuie să fie bine organizat: pentru accesoriile de birou, alegeţi suporturi mini dulăpioare, iar pentru instrumentele de scris alte suporturi care să permită depozitarea lor verticală.

 

Tablourile motivaţionale sunt încă o recomandare pentru zona de lucru: fie tablouri personalizate, fie din cele tipizate. Mesajele inspiratoare, imagini sugestive, tablouri abstracte care stimulează creativitatea – dumneavoastră veţi şti cel mai bine care tip anume de tablou vă va ajuta cel mai mult să vă concentraţi şi să daţi randamentul maxim.

 

O altă recomandare pentru spaţiul de lucru este adoptarea unor plante de interior, care vor ajuta la oxigenarea camerei, la purificarea aerului şi la îmbunătăţirea stării de spirit prin meritele sale estetice.

 

Spaţiu pentru recreere

 

Este dovedit că omul dă mai mult randament la locul de muncă dacă ia câte o pauză de 5 minute după fiecare 20 de minute de lucru. Poate că nu fiecare muncitor are acelaşi ritm, însă o pauză cu siguranţă prinde bine oricui.

 

Pentru acest lucru, recomandăm amplasarea unei canapele colorate în apropierea birourilor, loc unde să puteţi lua masa sau unde să staţi pur şi simplu la un schimb de vorbe sau să vă odihniţi.

 

Sursa foto: pinterest.com

Credite BCR NEVOI PERSONALE
ANSAMBLURI REZIDENȚIALE
Dezvoltator Imobiliar
CLĂDIRI DE BIROURI
COD UNIC: ELV07Z2M7P12