Cartierul Tamisa

2 in 1: birou pentru el, birou pentru ea

Dacă un cuplu munceşte de acasă, trebuie să nu fie toată locuinţa plină de documente şi să fie loc şi pentru el, şi pentru ea. Spaţiul va fi, cel mai probabil, împărţit „frăţeşte”, nu „jumi-juma”, iar unul dintre cei doi va influenţa mai puternic atmosfera din camera de lucru. Totuşi, există câteva criterii ce pot fi respectate pentru armonie şi bună înţelegere în cuplu ŞI în spaţiul de lucru.

 

Fiecare cu biroul lui

 

De ce să munciţi la acelaşi birou sau la aceeaşi masă când poate fi mult mai constructiv să aibă fiecare biroul lui? Astfel, niciunul nu va fi deranjat de felul în care celălalt îşi organizează (sau nu) lucrurile pe birou. Şi veţi avea şi spaţiul necesar pentru a vă desfăşura activitatea în voie, dar veţi fi şi suficient de aproape unul de celălalt pentru a discuta diferite lucruri, indiferent că sunt legate de muncă sau de viaţa de zi cu zi.

 

Fiecare cu o altă paletă cromatică

 

Desigur, va exista şi o culoare comună care să ajute la crearea ideii de unitate a camerei. Însă, pentru că încăperea este împărţită de doi oameni, veţi putea amenaja fiecare jumătate în alt stil, aşa încât fiecare dintre voi să stea confortabil şi să îi placă mediul în care lucrează. Birourile pot fi aşezate în aşa fel încât să staţi spate în spate (ca în imaginile din galeria foto) sau aşa încât să staţi faţă în faţă.

 

În imaginile încărcate mai sus vei vedea că jumătatea ei are un aer shabby chic, mizând pe mobilier alb şi decoraţiuni cu motive florale sau inspirate din natură, iar jumătatea lui este dominată de culori mai închise, mai sobre şi decoraţiuni simple.

 

Culoarea predominantă este verdele, care oferă energie camerei, creează un spaţiu relaxat şi inspirator şi se potriveşte foarte bine şi cu nonculorile din jumătatea ei, şi cu nuanţele neutre din jumătatea lui.

 

„Complet mobilat şi utilat”

 

Lucrurile de pe birou sau din jurul acestuia trebuie să fie organizate în funcţie de tipul de activitate al fiecăruia dintre voi. Spaţiile de depozitare, accesoriile şi decoraţiunile vor fi repartizate după nevoile fiecăruia şi după ritmul de lucru. Totul trebuie împărţit şi raportat la tipul jobului.

 

Şi nu uita de decoraţiuni!

 

Chiar dacă este vorba despre amenajarea unui spaţiu de lucru, nu trebuie să renunţi în totalitate la decoraţiuni şi ornamente; mai ales dacă gusturile coincid. Cel mai bine ar fi să alegeţi ornamente care să îi placă şi ei, şi lui. În imaginile din galerie vei vedea că, iniţial, spaţiul de lucru exemplificat avea mai degrabă un aer întunecat, dar puţin prea boem pentru un spaţiu de lucru. Accesoriile trebuie alese în aşa fel încât să uşureze efortul creator şi să stimuleze dispoziţia de lucru.

 

Dacă eşti „pe val”, lucrezi mai bine. Dacă lucrezi mai bine, termini mai repede. Dacă termini mai repede, ai mai mult timp pentru tine. Şi, la finalul zilei, nu ne dorim cu toţii mai mult timp pentru noi înşine?

 

Citeşte mai multe despre amenajarea spaţiului de lucru de acasă aici.

 

Sursa foto: houzz.com

 

 

Credite BCR NEVOI PERSONALE
ANSAMBLURI REZIDENȚIALE
Dezvoltator Imobiliar
CLĂDIRI DE BIROURI